Hjulia, huller om buller

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2009

Jag tror att...

Av Julia - 10 augusti 2009 13:40



...jag får fnatt snart. Det hördes motorljud sen kl 11. En sabla liv har det varit, kul när man har huvudvärk. Bläää... Nu fick jag veta att det är min äkta hälft som står för all oväsen   och här har jag tänkt en massa fult om grannen... Sorry.  Maken berättade att han höll på att slipa verandaräcket vid friggen, han ska måla om den. Suck... Bra att han berättade.


Appropå bilden i förra inägget, så började kramkalaset med att Amanda gav sig den på att Smulan skulle bli ren i örat vare sig hon ville eller ej.

När hon upptäckte husse med kameran och tittade upp

Du stör mig husse!

Jag tvättar Smulans vänstra öra, jööö!


Mysig lite ovanlig bild på dem. Eftersom det är oftast Smular som tvättar Amanda. Men ibland så kan man fånga Amandas omsorg om Smulan på bild också   . Inte ofta dock. Dessa två älskar varandra verkligen. Det är inte ofta dom sover på var sitt håll. De ligger i en hög och sover nästan jämt. Roligt för dom har kul tillsammans. Leka med snöre är jättekul. En springer iväg med den och den andra efter. För att se dom tvärt om i nästa sekund. Härligt att dom kan leka så bra tillsammans och har så roligt.


 /Julia

 
 
Ingen bild

Flingungen

10 augusti 2009 17:27

Mysiga dunisar du har! Känner igen det där med ompysslandet lite! Här är det Kim som tvättar Dina mest, men händer såklart att det är ombytta roller också. Men tror Kim är mer grundlig... :-)

/Kramisar till er från oss!

 
itqvinnan

itqvinnan

10 augusti 2009 17:57

Många kramar till Amanda och smulan.

Kramisar vännen

http://itqvinnan.bloggagratis.se

 
Aamor

Aamor

10 augusti 2009 18:36

Hej!
Sådana häftiga blider på missarna, det gäller minsann att hålla fast när hon inte själv vill ligga still!

Inget kul med huvusvärk, hoppas den släppt nu.

Kramiz & Mjauis

http://aamor.bloggagratis.se

 
Vivi

Vivi

11 augusti 2009 12:50

Den bilden är så söt...hennes uttryck säger verkligen mer än 1000 ord ;)

Jo en rastgård hade varit perfekt...det är bara inte det lättaste att få till på vårt hus i vår trädgård :/
Nu sparar vi ju pengar till bröllop också så renoveringar och byggande får vänta lite på sig :)
Är lite sådan att om jag gör ngt ska jag göra det ordentligt :)

http://www.missvivis.bloggagratis.se

 
Oscar

Oscar

14 augusti 2009 15:44

åååh! gud vad söta katter!
Jag ääälskar katter!
Mina katt kompisar brukar göra precis som dina :)

http://hundblogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 24 december 2012 07:23

    Jag önskar er alla en trevlig Julafton!     /Julia med familj ...

Av Julia - 23 december 2012 16:47


  Jul-Hälsningar från Julia!   Vill ni hälsa på så finns vår nya blogg här: http://hjuliahullerombuller.blogspot.se/ ...

Av Julia - 24 augusti 2011 09:37


...jag tackar er alla som besöker min blogg fortfarande trots att jag har flyttat hit. Några kommer varje dag i alla fall  .    Men nu har jag en oerhört viktigt budskap!        Vi måste hjälpas åt igen! Sprid bannern med budskapet om ...

Av Julia - 29 maj 2011 08:34


    Jag har flyttat!!!   hit     Välkommen! Glön inte att uppdatera om du har mig i din länklista!   /Julia                           ...

Av Julia - 27 maj 2011 19:42

      Jag har efter lång övervägande bytt bloggplats till Blogger. Bloggen kommer i strort sätt se ut som vanligt, men på en ny adress. Jag provar ett tag i alla fall. De har alla de typsnitten jag vill ha och en massa annat kul.   Denna...

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards