Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Julia - 29 juni 2010 07:50


  


...jag borde inte klaga, men det är för varmt för att jag ska må riktigt bra  . Klockan är strax efter 8 bara, men termometern visar redan 20,3 grader just nu är det skönt, men det blir nog lika varmt idag som det var igår . Svårt att sova i värmen också.

Maken fixade nätfönstret i sovrummet tack och lov, så den vanliga är på vid gavel dygnet runt, den är klättervänlig (med både myggnät och stålnät) om nu jamisarna skulle få för sig att prova klättra, men det var länge sedan.

Nu har jag ytterdörrn till verandan på vid gavel, jag tänkte få ner temperaturen lite i huset om det går. Sedan när temperaturen stiger stänger jag och drar för på solsidan, det brukar fungera och oftast är det svalare inne än ute.

Lite luftkonditionering vore härligt dessa heta dagar. Ett bra tips är att inte släppa in värmen, stäng igen och dra för när det är varmast. Vädra tidigt eller sent, när det är svalt. Det gör jag.


Nu är det hög tid för frukost, ha en härlig sommardag!

    /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards