Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Julia - 15 maj 2010 08:18


  


...Klockan är bara lite över 8 och vår termometer visar 16,7 grader redan. Solen skiner för fullt. Idag är årets hittills varmaste dag. Det blir inte att sitta  inne vid datorn idag, utan vi ska ut och njuta av det vackra vädret.


Maken ska väl påta lite i trädgården, jag får sitta och ge honom glada förslag på vad han ska göra. Det är några frön som ska sås.


Men allra först frukost för två. Théet är klart och maken är uppe. Mysigt. De blir nog hotellfrukost för hans del, bacon och äggröra. Jag nöjer mig med rostad bröd, som vanligt.


Hoppas att vädret är lika fint hos er som hos oss denna lördag. Kram!    /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards