Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Julia - 9 maj 2010 13:35


  


...nu har maken åkt, men han är tillbaka imorrn eftermiddag igen. Vi ska åka och hämta hårddisken vi glömde  och fråga efter min ring. 


Jag har en gammal bild på min hand där alla ringarna sitter där det ska:

   Det är den längst till höger (=ytterst) som jag har förlorat.

Jag har förlorat rätt så mycket i vikt, så ringarna är lite stora, men aldrig trodde jag att en av dem  skulle kunna glida av mitt ninger utan att jag märker det.

Nu har det hänt, hoppas att jag får tillbaka den. Jag har även pratat med en jättegullig polis igår och hon tyckte absolut att jag skulle göra en anmälan. Hon rådde oss att kontakta vårt försäkringsbolag. Vilket maken kommer att göra när kopian på polisanmälan har kommit. 

Jag/vi har aldrig förlorat nåt som har blivit polisanmäld förr, så vi vet inte hur det går till. Hur länge vi ska vänta på om det hittas eller ej och vad som ska göras.


Ja, hoppet är det sista som överger en, så håll tummarna att min ring hittas och jag får den tillbaka!!!


Kram Julia



Av Julia - 9 maj 2010 08:09


 


...dags för frukost för två. Det är så roligt när maken vaknar tidigt. Det skulle aldrig falla mig in att väcka honom en helg om jag inte måste. Han går ju upp kl 05:00 på vardagarna, så självklart ska han sova så länge han vill och behöver på helgerna.

Oftast blir det att jag tar en mugg thé och en smörgås innan han har vaknat lördagar och söndagar.


Inte idag, så nu är det frukost för två    !


    /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards