Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Julia - 14 mars 2009 18:12

... nya finesser att förgylla min blogg med  . Jättebarnsligt, jag vet men jag gillar smileysar.  Man kan uttrycka så mycket med dom.

Om man är arg   , ledsen    eller jättegad   .


Detta kan jag tacka min kompis för!!!


Det var med hennes hjälp jag hittade rätt verktyg till att infoga dessa gubbar.

 Alltid retar det nån  , men det ger jag  i... 


  Julia 





Av Julia - 14 mars 2009 13:41

... med + grader, men solen lyser med sin frånvaro tyvärr. Visst syns det att de +5,2 graderna tär på snötäcket.

Förra helgen var det t o m gluggar i den och gräsmattan syntes fläckvis, men sen dess har det kommit ca 15 cm till. Hoppas innerligt att nästa nederbörd kommer som regn och sköljer bort resten av snön.


Jag längtar mer än nånsin efter våren och blommorna som hör våren till.

Tussilagon, blå- och vitsippor.

Att kunna ha några i ett snappsglas och bara veta att det är vår äntligen.


Jag får ha tålamod för visst kommer den en vacker dag.


Ha en trevlig eftermiddag!


Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards