Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Julia - 9 mars 2009 18:59

... grå dag, men med flera + grader och gräsgluggarna blir större och större i snötäcket :)

Jag längtar efter en rejäl regnskur så snön försvinner snabbare. Hoppas att det blir + grader inatt med. Det gör stor skillnad.


Annars har jag inte gjort så mycket idag. Min dagliga träning har jag ju självklart gjort. Lekt med två busfior till katter.


Chattat med ett par goda vänner.

Det är så skönt att kunna umgås trots att det är många mil emellan oss.

Internet har ju fört människor närmare varandra. Avstånd betyder inte lika mycket längre som förr. Det kostar lika mycket att chatta med nån i rummet bredvid som med en vän på andra sidan jordklotet.

Härligt tycker jag.

Inga dyra telefonsamtal mer. Går ju jättebra att skriva istället. Det går ju nästan lika fort.

Nu ska jag börja läsa min nya bok... och ja det är en mp3 bok så jag fortsätter att läsa med öronen. Jätteskönt.


Jag önskar alla en riktigt trevlig kväll :)

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards