Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Julia - 23 oktober 2009 19:34


  


...världens underbaraste man! Så enkelt är det. När jag pratade med honom ikväll och gnölade över att han inte kommer förrän imorrn, bad han mig att titta i hans låda... längst in, under T-shirten. Där skulle det ligga en överaskning till mig! Sagt och gjort efter vi lade på så gick jag och tittade. Jag har ju inte vana att rota i hans låda, men nu bad han mig. Gissa vad jag hittade där???

En film och en gullig lapp där han skrev:

Så du har nåt att göra ikväll, när jag är på möte.

  

Han är väl en raring!

Nu blir det inte alls så trist, som jag befarade. Jag ska bädda ner mig och titta på filmen, början i alla fall. En kanske två skivor. Jag tror inte att jag orkar alla tre.


Jag önskar alla en trevlig fredagskväll!

Weekend i hängmatta    /Julia

Av Julia - 23 oktober 2009 17:08


  


...varje kattägare borde känna igen detta!!!

  

 

Och kanske detta med???

  

 

*fniss*

Av Julia - 23 oktober 2009 15:03


  


...nej, det är ingen kul fredag alls. Maken kommer inte ikväll som han brukar på grund av ett möte som han måste gå på. Den börjar 19:30 och det skulle bli alltför sent innan han var här, så jag talade om att det är OK om han sover hemma och kommer imorrn.

Fast jag börjar ångra mig lite. hu så trist det blir ikväll för mig. Jag får titta på nån film och fördriva kvällen så gott jag kan. Vi har ju så lite tid tillsammans, så jag är rädd om varje minut. Idiotisk påhitt att ha viktiga möten en fredagskväll. Bläää!!! Men det är inget att göra åt, bara att gilla läget och stå ut. Äta ännu en middag i ensamhet.


Nej, nu får jag ge mig... jag brukar inte vara så här "deppig", men jag längtar efter honom. Jag får mysa med jamisarna ikväll med.


    /Julia

Av Julia - 23 oktober 2009 08:30


Morrn m blå ängel  


...haha, hörde just metrologen säga att det är rättvis väder idag i hela landet. Det vill säga mulet i hela Sverie. Det är det hos oss också, men det är milt dryga 7 grader och vi lär få uppåt +10.


Vi har sovit gott och länge. Jag vaknade strax före klockan 8. Konstigt, men jag vaknar stelare när jag har sovit länge. Det gäller att göra uppmjukande övningar efter frukost. Lite av det har jag redan gjort, men mer träning behövs. Lika bra att äta frukost och sedan träna. Återkommer!


Fredag, blå blom    /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards