Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Julia - 22 oktober 2009 20:24


Good evening  


...jag går min vanliga runda bland mina bloggande vänner. En liten speciell vän har varit hos "tant" veterinären idag och är  ganska groggy efter besöket, gulliga busfröet. Hoppas att han inte har ont i munnen då hon drog ut några bäbiständer.


Min middag var en höjdare, varför äter man inte bakad potatis oftare??? Det som är så gott!

Nu ska jag kika på några bloggar till, innan jag går och lägger mig.


  

/Julia

Av Julia - 22 oktober 2009 19:01

...Kit'N'Carlyle

Kit 'N' Carlyle

Av Julia - 22 oktober 2009 12:21


Torsdagskatt  


...vädret är lika grått som förut, temperaturen har stigit liiite nu visar termometern 8,2 grader. Det börjar dock blåsa allt mer och löven på träden faller fort nu.


Min tonfiskröra smakade himmelskt på en rostad brödskiva. Jag åt bara upp hälften, resten får bli till middag, som fyllnig i en bakad potatis. Mums. Det är så smidigt att baka den i micron, går rätt fort också. En medelstor bakpotatis brukar ta ca 8-10 minuter.


Jag har lyssnat på bok, spelat kort och läst bloggar. Jag väntar på min dagliga programm på TV4, förlossningskliniken. Den visas 13:25. om knappt en timme. Ha en mysig eftermiddag, det tänker jag ha.


Lazy afternoon  

/Julia

Av Julia - 22 oktober 2009 08:06


Morrn 3 trädgårdkatter  


...till en grå och blöt torsdag. Min termometer har redan orkat upp till 7,3 grader. Just nu är det uppehåll, men himlen är grå.

Nu ska jag fixa lite frukost, jag har tagit mina morgon-piller och behöver äta så mitt blodsocker inte sjunker för mycket. Thé och mackor är lösningen. Återkommer.


Torsdag - rosa    /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards