Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Julia - 5 oktober 2009 19:52

...önska mina vänner en riktigt god natt!

    /Julia

Av Julia - 5 oktober 2009 17:36


Blommig måndag  


...tråååkig måndag. Jag brukade gilla måndagar, då jag jobbade. Men det är länge sedan och att kunna gå tillbaka och jobba är inte aktuellt för min del, tyvärr.


Jag har tittat på TV större delen av dan. Jag har hunnit med halva första säsongen av Herrskap och Tjänstefolk. Jag får nog ransonera tittandet så den räcker hela veckan! Annars har jag tränat som vanligt. Min middag blir enkel, vita bönor i tomatsås med ett stek ägg. Jag orkar inte stå vid spisen så mycket idag. Tänk att jag klarar att knäcka ett ägg och klarar att öppna en konservburk. Lite trixit med min trasiga hand, men det går!

Jag ska i alla fall se ytterligare 2 avsnitt innan jag går och lägger mig. Jag önskar mina vänner en:


Good evening   

/Julia

Av Julia - 5 oktober 2009 07:15


Tiiidigt  


...till en sval och blöt måndag. Termometern visar +3,7 grader utanför gavelfönstret.

Inatt var det åter en natt då jag har sovit lite så där. Jag vaknade flera gånger under natten och hade konstiga drömmar. Katterna hade nog roligt, för de gick ut och in genom rastgårdsluckan, men Amanda hade ingen trofé med sig in. Skönt!


Dagens agenda har inga måsten utöver min vanliga träning. Annars ska jag inte göra något speciellt. Jag tittar nog på några avsnitt av Herrskap och Tjänstefolk's första säsong. Jag såg de första 2 igår. Men allra först frukost.


Have a nice day    /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards