Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Julia - 20 februari 2010 17:27


  


...det har snöat precis hela dagen, ibland mer - ibland mindre. Vi har nog fått 1 dm till... suck.

Promenaden till brevlådan blev inte av. Maken ska inte behöva gå fram och tillbaka, eftersom brevet inte är viktigt längre.


Jag har fyllt i blanketten som kommunen ska ha för vidare befordran till färdtjänsten. Den ska finnas hos dem (kommunen) på måndag om posten gör sitt jobb!


Det blir mer OS och frossa på våfflor med jordgubbssylt och grädde. Ingen direkt lågkallorimat, men jättegott nån gång.


   /Julia

Av Julia - 20 februari 2010 08:58


  

  


...till en kall lördag. Termometern visar - 8,1 hos oss och det har kommit mer snö inatt.

Jag är så trött på allt det vita så jag mår nästan illa av att se eländet. Blir det någonsin vår? Att hela landet är snötäckt är väl inte så vanligt, eller? Mina vänner i skåne klagar lite också.


Vi vaknade sent idag, trots att vi gick och la oss tidigt. Vi ska bara vara idag, se på OS och kanske nån film. Vi har ett par Wallanderfilmer som vi inte har sett än.


   /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards