Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Julia - 8 februari 2010 07:41


  


...till en kylig måndag, min termometer visar -7,8 grader. Det är kallare än vad det har varit de senaste dagarna. Det är, för oss i alla fall, ovanligt mycket vinter i år. Men gissa om jag och många med mig längtar efter mildare väder, att snön smälter och våren kommer.


Dagen kommer inte innehålla nåt speciellt, vad jag vet nu. Mina dagliga övningar är viktigast.

Vi har sovit gott och jag mår relativt bra. Stel är jag ju varje morgon och det ska övningarna råda bot på. Vilket dom gör jättebra, så framåt lunch har jag gjort alla övningarna och är mycket mjukare i kroppen. Men först frukost.


    /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards