Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Julia - 21 september 2010 18:46


  


...och har gjort i stort sett hela dagen... igen...


Jag har fått tips på att "förändra" fotografier till teckningar eller målerier av Stastionskatterna, sagt och gjort. Vädret är ju som den är och lyssna på bok under tiden kan jag ju göra ändå.


Så här fint blev det:

  

  

Jag ska leka med bilderna lite till, nån akvarell eller kattvarell, som Stationskatterna kallar det, blir det säkert. Det fanns flera olika stilar till  och olika typ av oljemålning.


Fast de tog en bra stund, ett prov till på Smulan, fast i olja denna gång

   Hon är så söt på den bilden.


   /Julia


Av Julia - 21 september 2010 08:59


 


...mulet men lite varmare än igår, idag visar termometern 14,3 grader. 


Ännu en nyhet på bloggen, nu visas delar av de senaste kommentarerna. Att kunna svara på kommentar har jag velat länge, så den tjänsten är jag nöjd med. Vad jag tycker om den senaste nyheten, får jag fundera på.

Jag funderar också på att ta bort frågerutan. Vill någon fråga mig nåt har det gått bra via kommentarerna, eftersom jag godkänner dem, så vet de flesta att de kan fråga anonymt, frågan syns ju inte om jag inte godkänner kommentaret. Det blir så mycket information i högra spalten. Jag låter det vara just nu och väntar och ser hur jag vill ha det om nån vecka.

Vad tycker ni andra om alla dessa nyheter?


Nu är det hög tid att fixa mackor och fylla på temuggen. Mitt blodsocker är normal (4,9), egentligen behöver jag inte mäta den varje dag, men det är rutin och skönt att veta värdet på morgonen. Speciellt efter lite utsvävningar med godis och efterrätt på helgerna.


   /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards