Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 30 januari 2010

Av Julia - 30 januari 2010 11:57


  


...det är en strålande kall (-9,7) vinterdag. Sitter här och längtar efter "gubben".

Jag ringde för en stund sen och vi pratades vid. Han berättade om all god mat jag inte fick igår kväll... och om all is runt om båten. De är på väg in till Mariehamn nu. Sen bär det av hem till Sthlm. Dom kommer vid ½8-tiden.

Ja, ja det går ju ingen nöd på oss (än). Vi får tala mer när han har kommit i land. Han verkade pigg och glad, så chansen finns att jag får se honom ikväll.

Vi får väl se. Smulan och Amanda är lite rastlösa. Det är lördag och då ska husse vara hos oss.


  

/Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards