Hjulia, huller om buller

Direktlänk till inlägg 11 april 2011

Mjauis...

Av Julia - 11 april 2011 17:53


Oj så tråkigt vi hade den gångna helgen. Matte var sååå sur och ledsen när vi inte hade nån ström.


Idag är allt mycket kuligare, det är varmt ute

Så här mycket visade termometern trots att det var mulet ute.


Vi har varit i rastgården nästan hela dagen

   Bilden är i och för sig gammal, men vi satt och kikade på pippisar och insekter från vår utkikshylla.


Jag upptäckte att matte hade köpt nya

tassbollar, vi ska nog försöka sno några inatt...

Om hon nu inte ställer undan dem, hon gillar inte att leta efter dem när vi tassar iväg dem *fniss* 


Ha en fortsatt trevlig måndag!


Mjauis  Amanda-Bus  

 
 
Dui och Deco

Dui och Deco

11 april 2011 18:41

Visst är det härligt! De de röda bollarna är ju jättekul att leka med, vi gillar dem vi också! Nosbuff

http://duideco.blogspot.com

 
Aamor

Aamor

11 april 2011 19:53

Skönt att er matte är på bättre humör nu.
Ni får inte busa med tomaterna även om det är stört kul för det är ju inte så lätt för er matte att hitta och ta upp alla "gömda".

Nospussar

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Findus, Isak och Rasmus

Findus, Isak och Rasmus

11 april 2011 21:16

Hoppas matte glömmer kvar några tassbollar till i natt. :) Spännande att kika på allt som flyger förbi i rastgården. Har ni tur kanske ni fångar en fluga eller två. Kurr och burr.

http://stationskatterna.blogspot.com

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

11 april 2011 22:37

Gott att ni fått strömmen åter och värme både ute och inne :)
Vilka kuliga leksaker er matte köpt till er , förstår inte alls varför dom ska ställas undan ??!!
Jag ska jama mer om kattutställningen imorgon. Matte har jobbat såntdäringa delat pass idag så tiden har inte räckt till idag.
Tack såå mycket för grattiset till min fiina rosifett och certifikat !

http://kjellebus.blogspot.com

 
Gunilla och Frasse

Gunilla och Frasse

12 april 2011 14:06

Låter som att livet leker, inte minst med tanke på de nya bollarna. Vilken härlig tomatröd nyans :-)
Så himla skönt att ni har fått det varmt och gott igen, både ute och inne!
Kramar och tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

 
Katten Felix Myrin

Katten Felix Myrin

12 april 2011 17:09

Mjau! Så härligt det ser ut hos er. Spännande att sitta och spana från rastgården. Själv så spanar jag från vardagsrummet, inte lika skön känsla. Men alltid något ;) Ha en fin måndag kväll!
NosPuss! :))

http://annamyrinsfelix.blogg.s

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 24 december 2012 07:23

    Jag önskar er alla en trevlig Julafton!     /Julia med familj ...

Av Julia - 23 december 2012 16:47


  Jul-Hälsningar från Julia!   Vill ni hälsa på så finns vår nya blogg här: http://hjuliahullerombuller.blogspot.se/ ...

Av Julia - 24 augusti 2011 09:37


...jag tackar er alla som besöker min blogg fortfarande trots att jag har flyttat hit. Några kommer varje dag i alla fall  .    Men nu har jag en oerhört viktigt budskap!        Vi måste hjälpas åt igen! Sprid bannern med budskapet om ...

Av Julia - 29 maj 2011 08:34


    Jag har flyttat!!!   hit     Välkommen! Glön inte att uppdatera om du har mig i din länklista!   /Julia                           ...

Av Julia - 27 maj 2011 19:42

      Jag har efter lång övervägande bytt bloggplats till Blogger. Bloggen kommer i strort sätt se ut som vanligt, men på en ny adress. Jag provar ett tag i alla fall. De har alla de typsnitten jag vill ha och en massa annat kul.   Denna...

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards