Hjulia, huller om buller

Direktlänk till inlägg 6 april 2011

Godmorgon milda onsdag...

Av Julia - 6 april 2011 07:15



...termometern visar redan +6,9 grader. Det är mulet och regnet hänger i luften. 


Jag har sovit rätt dåligt de senaste nätterna. Jag har ont och är rätt så stel på morgonen. Det går ju över under dagen, men det är jobbigt på morgonen innan jag får igång kroppen.


Jag har inga måsten idag, bortsett från min dagliga träning. Jag ska vara snäll mot mig själv och ta det lugnt.

Lyssna färdigt på min spännande bok om Ayla, spela mina spel på fejjan och kanske lösa lite korsord. Annars har jag inga direkta planer, Jo en, fixa min frukost snarast. Jag vaknade tidigt och känner att jag behöver äta lite. Mitt blodsocker är som vanligt helt normal. Idag låg den på 5,4 för en stund sedan.


Jag återkommer senare med några bilder om snöläget runt om, det som jag kan se gemon dörr och fönster i alla fall.


 /Julia  

 
 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

6 april 2011 09:03

Miaow , Miaow !
Här är det +9 grader och regnigt o jätteblåsigt = ingen promenad idag heller :(

http://kjellebus.blogspot.com

 
Dui och Deco

Dui och Deco

6 april 2011 17:40

Vi hoppades att du skulle slippa ha så ont nu när det är lite varmare "ledsna" Tröstbuffar

http://duideco.blogspot.com

 
Aamor

Aamor

6 april 2011 18:00

Så den nya boken om Ayla är bra? Matte har inte köpt den än.
Härligt med några plusgrader.
Jobbigt att ha ont så ta inte i FÖR mycket med träningen nu.

Kramizar & Vovisar

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Findus, Isak och Rasmus

Findus, Isak och Rasmus

6 april 2011 20:48

Vilken somrig bakgrund på bloggen. *längtar* Jättefint! Hoppas att både sömnen och värken blir bättre, för det känns verkligen av direkt om det strular. :( ÄR boken om Ayla redan "utläst"? Men så är det ju, om något är spännande. Det är svårt att slita sig. Kurr och burr.

http://stationskatterna.blogspot.com

Julia

7 april 2011 07:48

Boken är nästan färdiglyssnad, matte har bara några timmar kvar.

 
SANTO - en blogg om en katt

SANTO - en blogg om en katt

7 april 2011 11:06

Hej hej! Händer idag? :)

http://leydis.blogg.se

 
Gunilla och Frasse

Gunilla och Frasse

7 april 2011 13:40

Det är tråkigt när man vaknar och har ont. Låter som en bra idé att ta hand om dig själv och lägga alla krav på hyllan.
Här är det soligt men himmel vad det blåser! Vågar nog inte cykla hem från jobbet i dag, det blir till att låta stålhästen stå här över natten och hoppas den är kvar i morgon bitti :-)
Härliga bilder - de väcker hopp om bättre tider :-)
Kramar och tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 24 december 2012 07:23

    Jag önskar er alla en trevlig Julafton!     /Julia med familj ...

Av Julia - 23 december 2012 16:47


  Jul-Hälsningar från Julia!   Vill ni hälsa på så finns vår nya blogg här: http://hjuliahullerombuller.blogspot.se/ ...

Av Julia - 24 augusti 2011 09:37


...jag tackar er alla som besöker min blogg fortfarande trots att jag har flyttat hit. Några kommer varje dag i alla fall  .    Men nu har jag en oerhört viktigt budskap!        Vi måste hjälpas åt igen! Sprid bannern med budskapet om ...

Av Julia - 29 maj 2011 08:34


    Jag har flyttat!!!   hit     Välkommen! Glön inte att uppdatera om du har mig i din länklista!   /Julia                           ...

Av Julia - 27 maj 2011 19:42

      Jag har efter lång övervägande bytt bloggplats till Blogger. Bloggen kommer i strort sätt se ut som vanligt, men på en ny adress. Jag provar ett tag i alla fall. De har alla de typsnitten jag vill ha och en massa annat kul.   Denna...

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards