Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Julia - 2 april 2011 11:52



...det blev både Morden i Midsomer och boklyssning igår kväll. Jag undrar om utgivarna av deckar serien begått nåt misstag. DVDn förra veckan med nr 70 innehöll faktiskt 2 filmer  .

DVDn denna vecka som maken hade med sig var en "repris" av den andra filmen, fast det gjorde inget att vi såg den för andra gången på kort tid. De flesta ser vi faktiskt flera gånger, men med större mellanrum.


Självklart kunde jag inte låta blit att börja lyssna på  Aylas vidare äventyr  . Början är i alla fall jättespännande, men jag ska låta maken vila öronen från engelskan dagtid i alla fall.


/julia     

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards