Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Julia - 1 april 2011 14:00



...grått och mulet, dessutom verkar det vara ganska fuktigt. Inte regn precis, men nästan. termometern visar +3,3 grader. Spåren efter nattens snö blandade regn är borta. Partierna som var snöfria är det idag också, men makens skogspromenad i eftermiddag lär bli både hal och blöt. Han lovade att ta det försiktigt när han kommer.


Han har självklart med sig vår stående fredags underhållning

Kommissarie Barnaby och hans hustru Joyce.


Dessutom en mycket efterlängtad  

fortsättning om Aylas äventyr.


Den kom med posten i måndags, gissa om jag längtar efter att få lyssna på den.  Jätte spännande att få veta hur det går för henne och hennes familj... Får de flera barn, hur blir hon som Zelandania och blir hon vald till den förste av sitt nya folk?

Jaja, jag får lyssna, det lär ta mig flera dagar.

Pappersboken  är ju en "tegelsten"  på dryga 700 sidor, får se hur lång ljudboken är. De andra är ju dryga 30 timmar var, bortsett från den första, som "bara" var 22 timmar och 17 minuter lång. Spännande är det i alla fall att få veta hur det går. Lite också om författarinnan tänker skriva fler, eller är denna sjätte del den sista definitivt.


/Julia  

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards