Hjulia, huller om buller

Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

Godmorgon kyliga söndag...

Av Julia - 27 mars 2011 08:32



...det är soligt, men kyligt, termometern visar -2,0 grader. Hoppas på + grader senare annars smälter inte snön och det är massor kvar.


Ni har väl inte glömt att ställa fram klockorna? Vi fixade de som stannade på grund av strömavbrottet genast när strömmen kom tillbaka, resterande 2 innan vi gick och la oss. Till och med vår självställande klocka går rätt.

Mins ni hur mycket jag svor över den i höstas  det tog 3 dagar innan den fixade till sig. Nu gick den rätt på en gång, fast den står på samma ställe som då.


Nu ska vi faktiskt äta frukost tillsammans, maken är vaken trots att det är tidigt. Enligt kroppens klocka i alla fall.


   /Julia     

 
 
Aamor

Aamor

27 mars 2011 09:12

Vi har också haft minus i gårkväll och nu, vi hade nog -2,8 när vi la oss. Nu lyser solen så det blir nog fint.
Vi kom ihåg klockorna, ja matte i alla fall.
Bra att den automatiska klockan hängde med denna gång!

Kramizar & Vovisar

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Dui och Deco

Dui och Deco

27 mars 2011 12:58

Mera + vill vi ha så att det sista vita eländet försvinner!Hoppas att ni får behålla strömmen nu Nosbuff

http://duideco.blogspot.com

Julia

27 mars 2011 16:48

Den var borta ca 50 minuter... Händer sällan, men det var ju bra att det inte hände när det var -25... Hutter!!!

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

27 mars 2011 15:28

Hade ni "bara" - 2.0 grader i morse ???
Här nere i söder hade vi -6 när matte skulle upp o jobba 06:00 imorse.
Åh gissa om hennes bil var alldeles nedisad på rutorna ??!!
Just nu skiner solen men det har varit lite till och från idag. Inte alls så fiint väder som igår då det ju var strålande solsken.
Fortsatt trevlig söndag !

http://kjellebus.blogspot.com

 
Nea theCat

Nea theCat

27 mars 2011 16:53

Det var kallt här i natt också. Vi som började tro på vår. :( Det går saaakta framåt.

Nosgos

http://www.neathecat.se

Julia

27 mars 2011 20:45

Alldeles fööör sakta :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 24 december 2012 07:23

    Jag önskar er alla en trevlig Julafton!     /Julia med familj ...

Av Julia - 23 december 2012 16:47


  Jul-Hälsningar från Julia!   Vill ni hälsa på så finns vår nya blogg här: http://hjuliahullerombuller.blogspot.se/ ...

Av Julia - 24 augusti 2011 09:37


...jag tackar er alla som besöker min blogg fortfarande trots att jag har flyttat hit. Några kommer varje dag i alla fall  .    Men nu har jag en oerhört viktigt budskap!        Vi måste hjälpas åt igen! Sprid bannern med budskapet om ...

Av Julia - 29 maj 2011 08:34


    Jag har flyttat!!!   hit     Välkommen! Glön inte att uppdatera om du har mig i din länklista!   /Julia                           ...

Av Julia - 27 maj 2011 19:42

      Jag har efter lång övervägande bytt bloggplats till Blogger. Bloggen kommer i strort sätt se ut som vanligt, men på en ny adress. Jag provar ett tag i alla fall. De har alla de typsnitten jag vill ha och en massa annat kul.   Denna...

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards