Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Julia - 22 mars 2011 14:31




Dagens bilder

vädret ute i skuggan, det har mulnat på, men det är varmt ute!


Dagens gäst sittande på rastgårdstaket och elskåpet, fotograferad genom badrumsfönstret


Vår lilla skällis med lyktan


Mina "Smulor"  


och till sist

Snön minskar lite, dag för dag!!!    


/Julia   

Av Julia - 22 mars 2011 08:00



...det har varit milt inatt. Just nu visar termometern +5,7 grader! Vår lilla skällis med lyktan i munnen syns nästan helt och hållet igen. Trots det finns mycket snö kvar, men minskar dag för dag även om jag tycker att det tar alldeles för långt tid.


Jag var inte lika stel idag, gjorde inte lika ont att räta ut kroppen som igår. Det märks att min envisa träning hjälper. Visst vill jag strunta i den nån gång, speciellt när jag mår bra. "Då behövs den inte" men det är fel tänkt har jag märkt. Hoppar jag över den får jag lida för det dagen eller rent av dagarna efter. Lika bra att vara plikttrogen och göra alla, varje dag.


Idag har jag inga planerade måsten, men jag ska nog ta ett varv med sopborsten runt i rummet. Kanske dammtrasan behöver svepa över några svarta ytor. På TVn och DVDn syns ett litet dammhinna, så blir det ju på svarta högblanka ytor. En och annan tassmärke finns också här och där efter två busiga tjejer. 


Annars har jag nog inte tänkt att göra annat än det vanliga. Lyssna på bok, lösa korsord och spela mina spel på fejjan.


Mitt thé har dragit färdigt, lika bra att stoppa brödskivorna i rosten och fundera på vad jag vill ha på dem, man skulle kunna tro att det är dagens svåraste beslut   .


/Julia  

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards