Hjulia, huller om buller

Direktlänk till inlägg 21 mars 2011

God afton vänner...

Av Julia - 21 mars 2011 19:45



...lite bilder från idag. Som jag skrev, har det varit mulet  imorse och det har fortsatt hela dagen.

Det har dock varit runt  +6 grader hela dagen

Bild från igår

  idag ser det ut så här genom samma fönster

Liiite minskar det i alla fall.

    Amanda    låg uppe på filten idag med

    Smulan    på sin vanliga plats bredvid min kudde

   Det är hennes favoritställe, speciellt på nätterna. Lagom nära för att jag ska nå och klia lite. Hon säger till då.


Nu är det snart dags att göra kväll här. Jag ska bara äta en blodapelsin. Min efterrätt, min middag var fiskpinnar med ris och remouladsås.


Lika bra att önska alla vänner:


 redan nu, eftersom jag har lite att göra innan det är dags för sängen. /Julia 


 

 

 
 
Gunilla och Frasse

Gunilla och Frasse

21 mars 2011 23:17

Det tassar framåt med töandet :-) Och tills det äntligen blir VÅR får vi göra som Smulan och Amanda - tassa runt och mysa därhemma och ta en liten tupplur i sängvärmen när andan faller på!
Frasse sover också i mattes säng, det är så mysigt att ha en mjuk, pälsklädd kille bredvid sig när man vaknar till på natten :-)
Nattinatti från oss!
Kramar och tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

 
Ingen bild

Neas Matte

21 mars 2011 23:46

Känns lite märkligt att se alla snöbilder. Vi har inte haft liggande snö på länge nu.

För min del kan inte sommaren komma fort nog.

Kram

Julia

22 mars 2011 07:27

Ändå är bilderna tagna 3,5 mil från Sthlm's city. Så här ser det ut fortfarande på vischan.
Jag hoppas att den försvinner snart och våren är här!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 24 december 2012 07:23

    Jag önskar er alla en trevlig Julafton!     /Julia med familj ...

Av Julia - 23 december 2012 16:47


  Jul-Hälsningar från Julia!   Vill ni hälsa på så finns vår nya blogg här: http://hjuliahullerombuller.blogspot.se/ ...

Av Julia - 24 augusti 2011 09:37


...jag tackar er alla som besöker min blogg fortfarande trots att jag har flyttat hit. Några kommer varje dag i alla fall  .    Men nu har jag en oerhört viktigt budskap!        Vi måste hjälpas åt igen! Sprid bannern med budskapet om ...

Av Julia - 29 maj 2011 08:34


    Jag har flyttat!!!   hit     Välkommen! Glön inte att uppdatera om du har mig i din länklista!   /Julia                           ...

Av Julia - 27 maj 2011 19:42

      Jag har efter lång övervägande bytt bloggplats till Blogger. Bloggen kommer i strort sätt se ut som vanligt, men på en ny adress. Jag provar ett tag i alla fall. De har alla de typsnitten jag vill ha och en massa annat kul.   Denna...

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards