Hjulia, huller om buller

Direktlänk till inlägg 20 mars 2011

Godmorgon soliga, men kyliga söndag...

Av Julia - 20 mars 2011 08:15


 


...en kall natt igen, termometern visar -4,2 grader, men det ska bli en fin vårvinterdag med flera plusgrader säger dom som vet. Jag vill gärna tro dem.


Idag ska vi titta på de avslutande sikskytte- och längdskid-tävlingarna. Synd att det gick så dåligt med skyttet för "våra" tjejer igår. Grabbarna sköt säkrare och det syntes i resultat listan. Hoppas att det går bättre för dem alla i dagens tävlingar. Damerna ska åka de avslutande 25 km idag, herrarna åker 40 km. Skidskyttarna har sina masstartstävlingar för både damer och herrar.

Sedan är deras säsong över för denna vinter.


Vi längtar efter mer "somriga" sporttävlingar, friidrott till exempel. De kommer också.


Maken har vaknat och det är lika bra att göra frukost för två. Théet är på gång, nu gäller det bara att han bestämmer vad han vill ha. Jag nöjer mig med mina rostade brödskivor, men han vill kanske ha något mer eller rent av varm frukost. Ägg och bacon finns ju i kylen om han är sugen. Vi får se.


   /Julia 

 
 
Aamor

Aamor

20 mars 2011 09:53

Matte gillar också friidrott, jag skulle nog kunna tänka mig springa efter de som springer på banorna för det ser kul ut!
Hoppas solen tittar fram sen för det är så skönt!

Kramizar & Vovisar

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Gunilla

20 mars 2011 11:06

Vilka mysiga bilder du tagit och vad kul det var att läsa din blogg igen. Jag tror jag fick vårkänslor bara jag kom in i den och såg det gula ljusa i bakgrundsen. Jätte fint! Ska snart börja ta hand om min och göra om allt i den fast inte headern.
Vi förlorade Oscar för ca två veckor sedan. Det är så tomt efter honom må du tro, han var en toppen kille , och var med oss överalllt mm. Jätte förståndig! Ha det så bra nu så syns vi på fejjan,kramar....

Julia

20 mars 2011 12:00

Så tragiskt att förlora ett älskat djur. De lever alldeles för kort tid med oss.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 24 december 2012 07:23

    Jag önskar er alla en trevlig Julafton!     /Julia med familj ...

Av Julia - 23 december 2012 16:47


  Jul-Hälsningar från Julia!   Vill ni hälsa på så finns vår nya blogg här: http://hjuliahullerombuller.blogspot.se/ ...

Av Julia - 24 augusti 2011 09:37


...jag tackar er alla som besöker min blogg fortfarande trots att jag har flyttat hit. Några kommer varje dag i alla fall  .    Men nu har jag en oerhört viktigt budskap!        Vi måste hjälpas åt igen! Sprid bannern med budskapet om ...

Av Julia - 29 maj 2011 08:34


    Jag har flyttat!!!   hit     Välkommen! Glön inte att uppdatera om du har mig i din länklista!   /Julia                           ...

Av Julia - 27 maj 2011 19:42

      Jag har efter lång övervägande bytt bloggplats till Blogger. Bloggen kommer i strort sätt se ut som vanligt, men på en ny adress. Jag provar ett tag i alla fall. De har alla de typsnitten jag vill ha och en massa annat kul.   Denna...

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards