Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Julia - 9 mars 2011 07:30


  


...termometern visar -1,9 grader. Meteorologen pratar om ökad molnighet och framåt kvällen eventuellt regn eller blötsnö och för dagen runt +4 grader och 0 gradigt under kommande natten.


   Amanda:

Vi måste ju berätta att vi gissade (okej vi räknade, det måste vi medge   )

minst fel hos Frasse. Det var en enkel gissningstävling om hur många presenterade vänner Frasse hade för dagen. Vi är också oficiellt vänner med Frasse. Vi presenterades den 27 januari. Vi är lite malliga och firade segern med extra Dentisar och matte tog några chokladbitar.


Jag gillar onsdagar. När maken ringer vi sin lunch har ju halva arbetsveckan gått och det blir snabbt fredag igen.

Annars gör jag väl som jag brukar. Läser med öronen, tittar på skidskyttet 13:05 med senaste korsordbilagan uppslagen, spelar mina spel på fejjan allt varvat med min dagliga träning, precis som vanligt med andra ord.


Nu allra först är det dags för frukost. Thé och rostade mackor. Ett litet dilemma varje dag, vad jag vill ha för pålägg. Det finns ju en del att välja på. Ost, både hård och mjuk med räkor och utan, rökt kalkon och marmelad av olika frukter.


   /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards