Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Julia - 21 februari 2011 07:26


  


...det är en grå men lite mildare morgon. Termometern visar -6,7 grader och det har snöat lite under natten. 


Smulan sitter och tittar på småfåglarna när de äter frukost i gavelfönstret bakom datorn och Amanda ligger och sover i min varma säng, hon ville inte flytta på sig, så jag bäddade in henne   , hon ligger som en liten bula under filten i en slarvigt bäddad säng.   

Jag låter henne vara, hon kommer när hon har sovit färdigt, jag vet att hon kan ta sig ut om och när hon vill.


Jag har inga måsten idag. Innan maken åkte hjälptes vi åt med snabeldrake och dammtrasa.


Jag fortsätter att lyssna på Aylas öden och äventyr ett varv till och längtar efter den sjätte boken som kommer om ca en månad. Annars kommer jag nog inte göra så många knop.


Mitt stående vid spisen och kycklingsgrytan i lördags känns lite fortfarande i kroppen, men det är inte så farligt att jag behöver några extra tabletter, som jag behövde igår, men det räckte med ett par Alvedon.

Maken ser ju om jag har ont, fast jag försöker att inte visa det. Han kan ju inte göra något ändå, ingen idé att göra honom orolig.


Nu ska jag sätta fart och göra ordning min frukost. Jag behöver äta lite känner jag. Mitt blodsocker ligger normalt och det är skönt. 


   /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards