Hjulia, huller om buller

Direktlänk till inlägg 19 februari 2011

Mjauis...

Av Julia - 19 februari 2011 13:00


  


...vi har fått mjukmat *svansdansar*. Det händer så sällan eftersom Smulans mage brukar protestera. Men idag fick vi det vid 10-tiden och än mår vi jättebra!

Matte behövde nog inte diska fatet vi fick det på för vi lämnade den lika fint som innan hon la upp maten på den. Jättegottis var det! Vi fick oxfärs i gele mums!!! 

Jag vet att det finns mer i kattongen, hoppas att matte serverar det som är kvar ikväll. Fast lite tveksam är jag nog för de ska äta kyckling, som är så gott själva till middag. 


Vi har fint och soligt, men kallt, matte säger att det är -6,2 grader ute, men vi har varit ute i rastgården och hälsat på solen lite i alla fall. Nu ska vi sova en stund.    Natti-natti!


Mjauis  Amanda-Bus

 
 
Aamor

Aamor

19 februari 2011 18:02

Mumsigt med mjukmat! Hoppas magen inte säger ifrån senare så kanske det blir mer!
Skönt när solen är framme fast det är kallt.

Nosgos

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Findus, Isak och Rasmus

Findus, Isak och Rasmus

19 februari 2011 20:19

Mjukmat är gottigt, men de borde inte vara så snåla med såsen och gelén. Här har vi mumsat kokt sej för lillmissens mage bråkade lite i fredags, men det verkar ha lugnat sig nu. Hoppas att Smulans mage också uppför sig som den ska. Ha en trevlig lördagskväll, två- och fyrbenta. Kurr och burr.

http://stationskatterna.blogspot.com

 
Gunilla och Frasse

Gunilla och Frasse

20 februari 2011 13:00

Grattis till mjukmatsframgången! Hoppas lilla magen fortsätter att gilla läget. Frasse får övervägande mjukmat med extra vatten nu och det går tack och lov jättebra. Vill inte ge för mycket torrisar nu.
Fontänen är förresten på ingång :D
Kramar och tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Julia

20 februari 2011 13:07

Roligt! Hoppas att Frasse gillar den, för Smulan och Amanda älskar sin fontän!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 24 december 2012 07:23

    Jag önskar er alla en trevlig Julafton!     /Julia med familj ...

Av Julia - 23 december 2012 16:47


  Jul-Hälsningar från Julia!   Vill ni hälsa på så finns vår nya blogg här: http://hjuliahullerombuller.blogspot.se/ ...

Av Julia - 24 augusti 2011 09:37


...jag tackar er alla som besöker min blogg fortfarande trots att jag har flyttat hit. Några kommer varje dag i alla fall  .    Men nu har jag en oerhört viktigt budskap!        Vi måste hjälpas åt igen! Sprid bannern med budskapet om ...

Av Julia - 29 maj 2011 08:34


    Jag har flyttat!!!   hit     Välkommen! Glön inte att uppdatera om du har mig i din länklista!   /Julia                           ...

Av Julia - 27 maj 2011 19:42

      Jag har efter lång övervägande bytt bloggplats till Blogger. Bloggen kommer i strort sätt se ut som vanligt, men på en ny adress. Jag provar ett tag i alla fall. De har alla de typsnitten jag vill ha och en massa annat kul.   Denna...

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards