Hjulia, huller om buller

Direktlänk till inlägg 18 februari 2011

Godmorgon fredag...

Av Julia - 18 februari 2011 08:00


  


...äntligen fredag. Det snöar och termometern visar -10,7 grader. Det kommer säkert att bli något mildare senare på dagen, de spår kring -7 för dagen, jaja vi får väl se.


Idag väntar vi på maken och den post han har med sig. Året Runt med korsordsbilagan är en av återkommande roligt. En annan är veckans Morden i Midsommer    den får, som vanligt stå för underhållningen i kväll.

Han har fått veta vad vi behöver, det är inte så mycket idag. Frukt, bröd och lite pålägg, det är nog allt.  

Nu ska jag sätta på théet och rosta ett par skivor fullkornsbröd, tills de är färdiga får jag bestämma vad jag vill ha på dem   . Det blir nog lemon curd och ost på den ena och rökt kalkon på den andra. Mums!


   /Julia

 
 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

18 februari 2011 09:56

Här är det bara ett par minus o mulet.
Åh ingen snö så långt ögat kan nå :)
Vet inte riktigt om jag litar på den där Bengalen på burken ??!! Jag tycker nog allt att den sneglar lite väl mycket på min nya musebuse `??!!
Trevlig fredag !

http://kjellebus.blogspot.com

Julia

18 februari 2011 13:10

Du KAN vara säker, han sitter FAST på burken och kan inte komma loss. Vi lovar ;-)

 
Aamor

Aamor

18 februari 2011 15:03

Hos oss har det snöat lite men inget som lagt sig.
Skönt att det är fredag, visst matte har varit hemma hela veckan men det är skönt ändå.
Spännande med nya korsord säger matte.
Hoppas ni får mildare väder i helgen.

Kramizar & vovisar

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Dui och Deco

Dui och Deco

18 februari 2011 15:32

Härligt med fredag "svansdans" . Kallt här med -8 just nu. Nosbuff

http://duideco.blogspot.comeqkd

 
Nea theCat

Nea theCat

18 februari 2011 17:53

Här har det snöat igen! Jag som trodde på vår. *Suck*

http://www.neathecat.se

 
Findus, Isak och Rasmus

Findus, Isak och Rasmus

18 februari 2011 20:08

Äntligen fredag! Vi får visserligen låna ut matte några timmar till jobbet imorgon, men i övrigt är hon hemma mycket mer än vanligt. Kul att husse kommer med en ny film. Då har ni både sällskap och underhållning att se fram emot. Kurr och burr.

http://stationskatterna.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 24 december 2012 07:23

    Jag önskar er alla en trevlig Julafton!     /Julia med familj ...

Av Julia - 23 december 2012 16:47


  Jul-Hälsningar från Julia!   Vill ni hälsa på så finns vår nya blogg här: http://hjuliahullerombuller.blogspot.se/ ...

Av Julia - 24 augusti 2011 09:37


...jag tackar er alla som besöker min blogg fortfarande trots att jag har flyttat hit. Några kommer varje dag i alla fall  .    Men nu har jag en oerhört viktigt budskap!        Vi måste hjälpas åt igen! Sprid bannern med budskapet om ...

Av Julia - 29 maj 2011 08:34


    Jag har flyttat!!!   hit     Välkommen! Glön inte att uppdatera om du har mig i din länklista!   /Julia                           ...

Av Julia - 27 maj 2011 19:42

      Jag har efter lång övervägande bytt bloggplats till Blogger. Bloggen kommer i strort sätt se ut som vanligt, men på en ny adress. Jag provar ett tag i alla fall. De har alla de typsnitten jag vill ha och en massa annat kul.   Denna...

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards