Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Julia - 1 februari 2011 16:15


  


...idag har jag samlat nya bilder till bloggen, massor av dem...

En rolig, men enormt tidskrävande uppgift. Jag har ju minst två bilder i bloggen varje gång och mina egna bilder räcker inte riktigt till, det finns ju inte så mycket att ta bilder på här ute så länge jag sitter inomhus.


Katterna flyr nästan bara jag sträcker mig efter kameran.

Så idag samlade jag på en hel del nya bilder på nätet.


Jag satt nog tre timmar samtidigt jag lyssnade på bok 3 i serien om Ayla, Mamothhunters.


En perfekt syssla under tiden man letar efter nya bilder.

Jag kommer att ladda upp dem allt eftersom jag behöver dem, så ni inte blir alltför uttråkade av att se bilderna många gånger. Jag använder ju många flera gånger, men nu kommer det några nya varje dag.


  /Julia 

Av Julia - 1 februari 2011 08:15


  


...termometern visar +4,6 grader. Vi hoppas på lite solsken idag också, men enligt meteorologen lär vi inte få så mycket, som de senaste dagarna.


Vi har sovit gott och sitter nu med morgon TV och det är strax dags för frukost. Théet stå och drar och brödskivorna väntar på att stoppas i rosten.


Min dag kommer att gå i samma spår, som de senaste,d v s jag kommer att fortsätta att lyssna på Aylas   öden och äventyr. Det är så roligt att lyssna till bra böcker, rena underhållningen. Jag lyssnar gärna hela dagen och jag somnar också till en behaglig röst. Tur att min CD-spelare i sovrummet stänger av sig själv efter en liten stund när skivan är slut. Det gör inget om jag somnar. Det har hänt många gånger att nån bok har varit på hela natten.


   /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards