Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Julia - 27 januari 2011 16:23


  


...min trasiga vänsterhand är inte totalt obrukbar längre!


Upp till bevis:

   Jag KAN skala en apelsin numera också!


Inte bara lättskalade små citrusfrukter, utan vanliga apelsiner. Det är ännu en sak som jag kan lägga till den långa listan som jag har lärt mig på nytt. Jag känner mig duktig.

Vid dessa tillfällen får jag kvitto på att all den ibland tråkiga träning jag ägnar mig åt dagligen ger utdelning!!!

Det är inte förgäves jag är så envis dag efter dag. Det är bara att fortsätta att öva lika ihärdigt som tidigare.

En dröm är att kunna skriva med båda händerna på datorn igen. Mina fingrar på vänstra handen vill inte riktigt än, men jag ger mig inte. Det är bara att envist träna vidare!


    

/Julia

Av Julia - 27 januari 2011 13:45


  


VET NI VAD??? Nu är vi vänner med Frasse på riktigt!!!

Matte blev lite rörd över den fina presentationen vi fick, tack snälla ni för den!


En strålande solig vinterdag! Termometern visar -1,3 grader och solen har nog vunnit på lotteri  .

   Bäst att passa på att sola lite

   i värmen som letar sig in genom fönstret.


Igår eftermiddag hade vi besök av fjäderkottlett modell större

   Kanske i största laget för oss, men attans så fin pippi!


Mjauis  /Amanda-Bus

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards