Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Julia - 12 januari 2011 17:30


  


Halva veckan har gått, skönt.

Jag var så glad igår när snön äntligen hade smält i träden, bara för att se hur snön vräkte ner hela dan idag och allt ser ut som förut, fast värre. Jag är så trött på snön så jag kräks snart, bara av att se eländet.


Jag har inte varit längre än till verandan sen i slutet av november. Mitt läkarbesök sket sig ju i början av december på grund av vädret.

Det vore lite kul att se lite folk nån gång. När vi handlar till exempel, men jag kommer ju ingen vart  . När det blir mildare kan jag hoppas lite ändå, men det kommer alltid påfyllning. Jag vill ha vår nu!!!


Jag har fått dåliga vanor tack vare min nya leksak  , jag tar med mig en film i sängen och ser den där, istället för att sova. Jag lägger ju mig inte tidigare än förr och på grund av att jag är vaken så länge vaknar jag allt senare. Idag sov jag till klockan var över 9  !

Jag bör hålla regelbundna tider och gå upp senast vid ½8-8, men jag vägrar att använda klocka för att vakna. Jag har ju inga tider att passa, men dagen blir liksom fel när jag sover så här länge...

Äsch, det är egentligen inget att bry sig om och reta sig på, men jag ska nog inte se så mycket film i sängen   , inte jättelånga i alla fall och bara en   !


   /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards