Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Julia - 8 april 2010 07:24


  


...jag vet, jag har varit dålig på att uppdatera de senaste daganra. jag har varit ganska trött efter påsken.

Som jag tidigare skrev, var vi och storhandlade i söndags. Det var kul att se en massa folk igen. Framför allt att kunna handla själv, att bara välja och vraka bland varorna.


Visserligen skulle vi inte ha så mycket, en del basvaror och kattsand. Maken behöver ett par gummistövlar, men det fanns inte.


Vi fick dock med oss en liten CD spelare som även läser mp3 filer. Toppen, för nu behöver jag inte lyssna på böcker i datorn om jag inte vill. Nu kan jag lyssna även på dem som finns på mp3 skivor och de är många. Jag kan själv välja en vanlig ljudbok också om jag vill. De är ännu fler.

Fördelen är att det får plats en hel bok på en mp3 skiva, medan valiga ljudböcker består ofta av 10 eller fler skivor, som jag får byta efter ca 60-70 minuter.


Nu är det dags för frukost, sedan att se till mina odlingar och djur på Fejjan.



   /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards