Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 3 april 2010

Av Julia - 3 april 2010 19:56


  


...vår laxmiddag var utsökt! Såsen delikat, jag gjorde den själv. Vilket jag kommer att få betala dyrt för med träningsvärk imorrn, men det var det värt.

Efterrätten var makens skapelse, mazarinrutor... Mums!


I morgon kommer vi att åka och storhandla. Första gången sedan i december   ! Härligt!!! 

Lite svårt att förstå för alla er som inte är beroende av väder och vind. Äntligen har snön smält så mycket att jag kan åka omkring med elrullstolen utan att fastna i snömassorna.


Ha en mysig påskaftonskväll.


    /Julia 

Av Julia - 3 april 2010 10:34


  


...hoppas ni har lika fint väder som vi. Här är det strålande   sol och termometern visar +7,3 grader i skuggan.


Matsedeln för dagens middag:


Grillad laxfilé

Sparris

Hollandaise

Kokt potatis


Efterrätten blir:


Mazarinrutor (gräddas just nu)


MUMS kommer det att bli. Självklart hjälps vi åt. Jag gör allt jag kan och orkar och maken ställer upp med det som jag inte klarar.


Vi är inte så förtjusta i lamm, men om vi får tag i det imorrn, kan det bli morgondagens middag.


    /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards