Hjulia, huller om buller

Direktlänk till inlägg 29 november 2010

Godmorgon gnistrande soliga måndag...

Av Julia - 29 november 2010 10:12


  


...solen skiner för fullt och det är -6,0 grader kallt. Egentligen en underbar vinterdag.

Jag var uppe tidigt. Jag hade så ont och det gjorde till och med ont att ligga (?). Det blev bättre efter ett tag, jag har ätit och gjort alla mina övningar, så nu känns det definitivt bättre.

Jag knölar ihop mig när jag sover vissa nätter att det gör ont att räta ut kroppen när jag vaknar. Ingen vet varför det blir så, jag har frågat doktorn men det är absolut inte roligt att vakna så. Som tur är går det över efter några timmar med övningar.


Nu får jag ta det lugnt, göra en omgång med övningar till på eftermiddan. Förhoppningsvis sover jag mindre tungt inatt.


   /Julia

 
 
Dui och Deco

Dui och Deco

29 november 2010 17:58

Så jobbigt. Vi skickar lite spinnhealing från oss och hoppas att det blir bättre. Tröstbuff

http://duideco.blogspot.com

 
Aamor

Aamor

29 november 2010 18:07

Det är helkass att vakna upp av smärta, matte har ont ibland i nacke/rygg när hon vaknar men det är också när hon knölat ihopa sig. Själv sover jag oftast raklång på rygg, inga knöligheter här inte!
Hoppas det har gott över nu.
Det är fint när solen skiner i snön men det är jobbigt med snö för de som är rörelsehindrade, ser matte på jobb.
Vi har bara fått mer snö idag!

Kramizar & Vovisar

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Findus, Isak och Rasmus

Findus, Isak och Rasmus

29 november 2010 21:42

Fyjam för att ha ont redan när man vaknar. Hoppas att det har gett med sig allteftersom dagen har gått. Vi tror med bestämdhet att kika på söta sköldpaddsmissar hjälper en del! :) Kurr och burr.

http://stationskatterna.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 24 december 2012 07:23

    Jag önskar er alla en trevlig Julafton!     /Julia med familj ...

Av Julia - 23 december 2012 16:47


  Jul-Hälsningar från Julia!   Vill ni hälsa på så finns vår nya blogg här: http://hjuliahullerombuller.blogspot.se/ ...

Av Julia - 24 augusti 2011 09:37


...jag tackar er alla som besöker min blogg fortfarande trots att jag har flyttat hit. Några kommer varje dag i alla fall  .    Men nu har jag en oerhört viktigt budskap!        Vi måste hjälpas åt igen! Sprid bannern med budskapet om ...

Av Julia - 29 maj 2011 08:34


    Jag har flyttat!!!   hit     Välkommen! Glön inte att uppdatera om du har mig i din länklista!   /Julia                           ...

Av Julia - 27 maj 2011 19:42

      Jag har efter lång övervägande bytt bloggplats till Blogger. Bloggen kommer i strort sätt se ut som vanligt, men på en ny adress. Jag provar ett tag i alla fall. De har alla de typsnitten jag vill ha och en massa annat kul.   Denna...

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards