Hjulia, huller om buller

Direktlänk till inlägg 27 september 2010

Lite bus...

Av Julia - 27 september 2010 19:08

...jag la till lite bus i högra kanten och bytt klocka.

Den svarta katten kan du leka med. Om du för runt muspekaren försöker han fånga den. Klickar/pekar du den mitt på magen så spinner han högt (om du har ljudet på, på din dator).


Vad den andra kissen gör har jag inte lärt mig än, men det kommer   ... Han är rätt kul att titta på.


Hamstern kan du mata, om du klickar nånstans runt honom så kommer det en matkula som han äter upp. Han dricker och springer i sitt hjul också.


Jag kände mig på bushumör och tog några "Widgets", Kanske blir det för många? Äsch de får vara ett tag i alla fall!


   /Julia

 
 
Dui och Deco

Dui och Deco

27 september 2010 20:12

Var hittar du alla roliga saker? Nosbuff

http://duideco.blogspot.com

Julia

27 september 2010 20:14

Lite här och var, med dom i högra kanten kan ni hämta om ni klickar på den gråa raden inunder.

 
Findus, Isak och Rasmus

Findus, Isak och Rasmus

27 september 2010 20:15

Vilka roliga! Vi har matat hamstern samt kliat de bruna och svarta katterna. Matte kan helt enkelt inte låta bli. :) Kurr och burr.

http://stationskatterna.blogspot.com

 
Nea theCat

Nea theCat

27 september 2010 23:12

Gillar dem. :)Speciellt att den svarta katten spinner. :)

http://blogg.neathecat.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 24 december 2012 07:23

    Jag önskar er alla en trevlig Julafton!     /Julia med familj ...

Av Julia - 23 december 2012 16:47


  Jul-Hälsningar från Julia!   Vill ni hälsa på så finns vår nya blogg här: http://hjuliahullerombuller.blogspot.se/ ...

Av Julia - 24 augusti 2011 09:37


...jag tackar er alla som besöker min blogg fortfarande trots att jag har flyttat hit. Några kommer varje dag i alla fall  .    Men nu har jag en oerhört viktigt budskap!        Vi måste hjälpas åt igen! Sprid bannern med budskapet om ...

Av Julia - 29 maj 2011 08:34


    Jag har flyttat!!!   hit     Välkommen! Glön inte att uppdatera om du har mig i din länklista!   /Julia                           ...

Av Julia - 27 maj 2011 19:42

      Jag har efter lång övervägande bytt bloggplats till Blogger. Bloggen kommer i strort sätt se ut som vanligt, men på en ny adress. Jag provar ett tag i alla fall. De har alla de typsnitten jag vill ha och en massa annat kul.   Denna...

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards