Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Julia - 23 september 2010 07:59


  


...dagen och natten är lika långa. Att det har blivit mörkare tidigare på kvällarna har väl alla märkt. Liksom att det ljusnar senare på morgonen. 

Det är mörkret som jag tycker så illa om, mörkt när man går upp och mörkt tidigt på eftermiddagen. Men ännu är det ljust, på morgonen i alla fall.


Jag har sovit hårt inatt, då vaknar jag alltid stel och har ont. Äsch, det går ju över, men träningen är smärtsam. Gör mer ont än om jag sover normalt. Jag är inte utsövd ordentligt heller.

Det tar längre tid att mjuka upp min vänstra sida än annars. Det är bara att strunta i att det gör ont och utföra alla uppgifter som vanligt, även om det tar längre tid.

Allra först ska jag dock äta lite. Min vanliga frukost med thé och rostad bröd.

Sedan fortsätta med träningen, som kommer att fördelas på hela dagen. Jag tar det lite i taget dessa extra stela dagar, tränar några minuter, vilar lite och fortsätter. 

Lika bra att sätta igång med frukosten genast.


   /Julia

Av Julia - 23 september 2010 07:59


  


...dagen och natten är lika långa. Att det har blivit mörkare tidigare på kvällarna har väl alla märkt. Liksom att det ljusnar senare på morgonen. 

Det är mörkret som jag tycker så illa om, mörkt när man går upp och mörkt tidigt på eftermiddagen. Men ännu är det ljust, på morgonen i alla fall.


Jag har sovit hårt inatt, då vaknar jag alltid stel och har ont. Äsch, det går ju över, men träningen är smärtsam. Gör mer ont än om jag sover normalt. Jag är inte utsövd ordentligt heller.

Det tar längre tid att mjuka upp min vänstra sida än annars. Det är bara att strunta i att det gör ont och utföra alla uppgifter som vanligt, även om det tar längre tid.

Allra först ska jag dock äta lite. Min vanliga frukost med thé och rostad bröd.

Sedan fortsätta med träningen, som kommer att fördelas på hela dagen. Jag tar det lite i taget dessa extra stela dagar, tränar några minuter, vilar lite och fortsätter. 

Lika bra att sätta igång med frukosten genast.


   /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards