Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Julia - 20 september 2010 08:15


  


...jag orkade inte med nån valvaka, utan vaknade med beskedet att regeringen sitter kvar och Sverige Demokraterna blir den vågmästare de hoppades på.  Bedrövligt, men Svenska folket har sagt sitt  . Det är bara att hoppas att det inte blir nån vågmästarroll för SD, men hur alliansen kommer att kunna regera utan majoritet har jag ingen aning om. Vi hade velat se en regeringsskifte, men så blev det inte, tyvärr. S gjorde ett bedrövligt val. Så här lite stöd har inte S haft sedan 1800-kallt.  Nog om det. Det är bara vänta och se vad som händer.


Det är mulet och termometern visar 9,7 grader än så länge. Prognosen för dagen är växlande molnighet och runt 14 grader. Vi får väl se om vi slipper regnet och åskan idag. Det har ju regnat och åskat hela helgen av och till.

Nu är det dags för frukost och morgonens mediciner. 


   /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards