Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Julia - 13 september 2010 19:10


  


...regnet har vräkt ner hela långa dagen och det regnar fortfarande. Amanda har jag fått torka flera gånger efter äventyr i hällregnet. Jag fattar inte att hon alls vill gå ut i detta väder. Hade jag blötit ner henne lika mycket, hade hon inte blivit glad, men ut och bli blöt frivilligt går jättebra. Knaskatt!

Det gäller att ha en handduk till hands bredvid sängen om hon får för sig att gå ut och det regnar inatt.


Jag har egentligen inte gjort nåt speciellt, bara fastnat med en av de ljudböcker som vi lånade på biblioteket   så jag har inte hunnit se filmen än och nu är det för sent, för jag vill se annat på TV. Så jag hinner inte med filmen idag.  Äsch det är en dag imorrn också.


Ha en trevlig kväll!

   /Julia

Av Julia - 13 september 2010 08:30


  


...grått och molnen täcker himlen, temperaturen är 15,3 grader. Ganska varmt med andra ord. Det ser kallare ut. Det har regnat lite under natten och mer lär komma under dagen.

Jag har inga måsten idag, skönt. Halva min träning, den liggande biten är redan gjord, resten gör jag efter frukost. Gångträningen lite i taget under hela dagen, precis som vanligt.

Det är så trist när det är så mörkt innomhus att man behöver tända lampor även på dagen. Det är höst, lika bra att inse det. Snart börjar löven byta färg och falla, men det dröjer nog några veckor förhoppningsvis.

 Idag ska jag se filmen maken kom med i fredags    det blev tyvärr inte av i helgen. Vi gjorde en massa annat och tiden gick, när vi kom på att vi skulle se den var det alldeles för sent på kvällen för att börja. Stänga av mitt i filmen ville vi inte. 


   /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards