Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Julia - 9 september 2010 08:00


  


...soligt och termometern visar 12,2 grader, det ser lovande ut. Våra äpplen behöver massor med solsken och värme än för att mogna. Några varma sensommardagar vill vi gärna ha. 


Dagens agenda innehåller bara det gamla vanliga, min träning, men sedan har jag inga måsten alls. Jag ska i alla fall ta ett varv med sopborsten. Jag dammade igår. Det blir fint till imorrn då maken kommer.


Lika bra att jag fixar lite frukost, för jag börjar bli lite hungrig. En otrevlig upptäckt idag var att mjölken hade surnat. Det var inte så mycket kvar, men hade räckt till théet i alla fall. Jag har Sempers fettfria torrmjölk i när jag inte har vanligt mjölk och den är god i thé och kaffe.

Torrmjölk är en sak som aldrig får ta slut. Jag kan inte dricka thé (eller kaffe) utan lite mjölk. De få gånger jag dricker kaffe vill jag ha hälften mjölk i muggen. En vanesak och visst skulle det gå om jag var tvungen, men det är bara att se till att torrmjölk finns hemma.


Ha en trevlig torsdag!

   /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards