Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Julia - 2 september 2010 07:49


  


...soligt, men kyligt termometern visar 6,9 grader. Det är bara att inse att hösten är här. Jag vill gärna tro på att värmen åretvänder ett tag till. Kanske ingen högsommarvärme, men en temperatur runt 20 grader på dagen i alla fall, några veckor till.


Jag har sovit mycket bättre inatt. Förmodligen legat ganska stilla också, ofta ligger jag hoppknöcklad på ena sidan större delen av natten. Nackdelen är att jag vaknar stel och det behövs en extra varv med uppmjukande övningar, men det gör inget. Det tar jag gärna.


Nu är det dags för lite thé och ett par skivor rostad fullkornbröd. Jag ska inte göra nåt speciellt, bara sopa lite och det är fort gjort.  Men först lite mat.



   /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards