Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Julia - 1 september 2010 16:05


  


...jag gillar onsdagar, när de är förbi är det snart helg. Maken börjar vänja sig vid jobbet igen. 

Vi vänjer oss att vara ensamma under veckan. Jag hade en dålig natt, sov dåligt och vaknade ofta. När jag gick upp vid 7 var jag inte alls utvilad. Det blir tidigt i säng kväll. Bara ligga och somna till en bra bok, nån som jag har läst (lyssnat på) tidigare. 

Jag känner mig lite frussen också, kanske nån förkylning på gång?!? Tiden får utvisa vad det är, förhoppningsvis ingenting annat än en dålig dag.


   /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards