Hjulia, huller om buller

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2010

Mjauis...

Av Julia - 27 augusti 2010 15:15


   ... äntligen har dom kommit hem efter att de var och handlade. Som alltid var vi snabba på att undersöka innehållet i påsarna.

Tänk om de inte köpte nåt till oss  


Jo då, ur påsarnas djup kom det flera saker som var till oss. Bland annat mjölklinser med mynta, Cat-Sticks, en ny borste (onödigt om ni frågar oss)  och en musebus som hänger i en lång pinne!

  

Matte var nyfiken på vad vi skulle säga om mjölklinserna, för dem har vi aldrig smakat tidigare. Vi fick 2 var, men vi åt dem inte. Smulan slickade lite och gick, men jag nosade bara och sa att jag ville ha Dentisar och inte dom där...

Vi gillade dom inte - vem vill ha dom??? Vi donerar dem gärna. En öppnad ask mjölklinser där det fattas 4 st.

Stickisarna är goda, bara matte delar på dem.

Bortsen var riktigt skön, fast matte har kunnat få flera burkar Dentisar istället för den (hade varit mycket bättre). Musebusen lär inte få sitta fast i snöret på pinnen länge om jag får bestämma.


De hade handlat jeans till husse i gubb-butiken (Dressman   ).

Sen gick matte till datorbutiken och frågade efter "skarv"-sladd till datorn med flera USB-ingångar (mojängen hätte HUB-nånting).

Hon har tre på datorn, men de sitter för tätt och hon kan bara använda 2 åt gången. en till musen och en till modemet. Till skrivaren och externa minnet räckte det inte och inte heller till mobilen om hon ville överföra med mobilen tagna bilder. Hon fick tag på en som har 4 USB ingångar och nu fungerar allting och samtidigt för henne. *klappar tassarna*


   /Amanda-Bus

 
 
Aamor

Aamor

27 augusti 2010 19:12

Ni är som jag, äter inte vad som helst. Matte har donerat en hel del saker (ätbara) som jag inte velat ha. Kräsen? Nä men en finsmakare, hihi!
Kul när de har handlat även till oss fyrbenta.

Nosgnuggar

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Findus, Isak och Rasmus

Findus, Isak och Rasmus

28 augusti 2010 09:00

Vilka bra saker matte hade handlat åt er. Sedan kanske man inte ska kräva att tvåbeningarna tänkt igenom allt. Vi känner igen det där med att de envisas med att vi behöver borstar och kammar, när vi hellre vill ha Dentisar! Vi gillar de där mjölklinserna så mycket att matte har fått sätta dem i en inbrottssäker burk, men vi katter kan ju tycka olika om saker förstås. Cat Sticks var det länge sedan matte köpte, så vi får nog jama med henne om det. Det är ju lördag idag... Kurr och burr.

http://stationskatterna.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 24 december 2012 07:23

    Jag önskar er alla en trevlig Julafton!     /Julia med familj ...

Av Julia - 23 december 2012 16:47


  Jul-Hälsningar från Julia!   Vill ni hälsa på så finns vår nya blogg här: http://hjuliahullerombuller.blogspot.se/ ...

Av Julia - 24 augusti 2011 09:37


...jag tackar er alla som besöker min blogg fortfarande trots att jag har flyttat hit. Några kommer varje dag i alla fall  .    Men nu har jag en oerhört viktigt budskap!        Vi måste hjälpas åt igen! Sprid bannern med budskapet om ...

Av Julia - 29 maj 2011 08:34


    Jag har flyttat!!!   hit     Välkommen! Glön inte att uppdatera om du har mig i din länklista!   /Julia                           ...

Av Julia - 27 maj 2011 19:42

      Jag har efter lång övervägande bytt bloggplats till Blogger. Bloggen kommer i strort sätt se ut som vanligt, men på en ny adress. Jag provar ett tag i alla fall. De har alla de typsnitten jag vill ha och en massa annat kul.   Denna...

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards