Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Julia - 16 juli 2010 07:45


  


...en sval morgon igen, härligt, även om termometern visade strax över 20 grader idag. Det blåser lite, vilket bidrar till att det är skönt ute. Solen kommer och går, på himlen finns tunna höga moln. Det blir säkert en fin dag för alla soldyrkare.


Min dag blir som vilken fredag som helst, en transportsträcka till maken kommer runt halv sex.

Jag längtar efter honom efter veckans ensamhet. Han har två veckor kvar att jobba och sedan har han fyra veckors välbehövlig semester.

Vi längtar båda att få tillbringa veckorna tillsammans. Undrar om vi ska hitta på något och i så fall vad. 

Vi måste ju tänka på att jag är beroende av färdtjänsten. Det var länge sedan vi bara satte oss i bilen och åkte.

Jag saknar den friheten, Att det var bara vi som bestämde när och vart vi skulle åka. Nu är det så mycket planering om vi bara ska iväg och handla.

Äsch, jag är ju van efter dryga 2 års sjukdom. Det är inte klokt hur fort tiden går. Det är faktiskt snart 28 månader sedan jag blev sjuk.

Jag mår bra och det är huvudsaken. Vi ser fram emot semestern och att få vara tillsammans  dagligen under dessa lediga 4 veckor.


    /Julia


Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards