Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Julia - 10 juni 2010 08:08


  


...efter en god natts sömn vaknade jag jättestel, det var svårt att kliva ur sängen. Min vänstra sida vill inte riktigt idag. Men skam den som ger sig.


Jag ska nog träna ett extra pass idag. Jag vet inte varför det är så här vissa dagar, det är bara så.

Jag borde vara van vid det, men blir lika arg varje gång. 

Då tar jag i för allt jag orkar och får träningsvärk efteråt. Jag ska nog inte ta i så mycket idag, men lite mer träning får det bli.


Vissa dagar känns det så bra, men idag är det inte kul. Jag har ont också. Äsch det går över med lite mer träning, jag vet ju det.

Jag kanske har varit lite lat de senaste dagarna och bara gjort de nödvändigaste övningarna, men jag måste göra hela programmet. Inte fuska när det känns bra.


Nu ska jag äta frukost och sedan ta träningens andra del och efter lunch göra alla övningar från början (liggande övningar) till slut i ett svep. 

Det tar ca 30 minuter, men betydligt längre tid om kroppen inte riktigt vill. Slut på gnället för idag, tack för ni orkade läsa!


    /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards