Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Julia - 10 april 2010 14:28


  


..TVn, som är inte ens 1½ år gammal. Jag tittar så sällan, men kul om den fungerar. Trodde i veckan att jamisarna har kommit åt nån kontakt, men inte. Maken kollade, drog ur alla, satte tillbaks dem igen, utan att det hjälpte nåt.

Så nästa vecka bär det av till affären, där vi köpte den. Alla papper/försäkring/garantisedel finns i Spånga, dem måste vi ju ha med oss. Dem får maken ta med nästa fredag.


En kul sak hände i förra veckan. Vi har ett litet fönster i badrummet. När jag var på toa i onsdags stog en katt och tittade in.

Till saken hör att denna kisse var uppe på rastgårdstaket. Vet inte vem som blev mest förvånad. Katten eller jag.

Ni vet (de flesta av er) att jag sitter i rullstol, så det tog en stund att hämta kamera, men jag hann att få en bild på gynnaren   

 på väg ner från taket. Bildkvaliten är inte den bästa genom ett smutsig fönster, men ni får hålla till godo med den som blev   .


    /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards