Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Julia - 11 mars 2010 14:56


  


...strålande väder. Solen skiner och min termometer visar +7,2 grader. Snön sjunker ihop mer och mer, men det lär dröja innan jag ser barmark ett bra tag till. Det är ju så mycket som föll denna vinter.


Vi har varit en stund på verandan i solskenet. Det var mysigt, men ganska svalt, trots en varm jacka... jag frös om benen och gick in efter en kort stund. Skönt med frisk luft i alla fall.


I morrn kommer maken, jag hoppas att vädret håller sig hela helgen. Vore skönt med en rullande promenad på lördag, om nu min rullstol klarar snömassorna som är kvar.


    /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards