Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Julia - 16 februari 2010 20:12

...jag har fått en utmaning av Aamor. Tyvärr har jag inte 7 bild-mappar än i min nya dator, men jag lägger ut en bild på Smulan när hon sover där hon inte ska   .

Smulan har lagt sig till rätta i träskålen som vi har frukt i.

Hon tar tillfället i akt, eftersom den var tom!

 

Hon har sovit i den flera gånger, fast husse tvivlade lite på det. Som tur var kunde jag fånga "lilla damen" på bild.

Nu ska jag också gå och lägga mig, natti natti!

   /Julia

  

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards