Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Julia - 6 februari 2010 16:06


  


...på er vänner. Vi har en mysig och slapp lördag. Vi har inte gjort nåt speciellt alls, bara tagit det lugnt och njutit av att vi inte hade några måsten.

På spisen puttrar min goda köttfärssås till middag. Den får puttra en stund till och gotta till sig ordentligt. Jag har för vana att låta den koka minst en - en och en halv timme. Den blir godare då. I italien kokas den i flera timmar har jag hört. Idag har jag lite strimlad rökt fläsk i den också... smakar himmelskt redan. Den ser vi fram emot, blir säkert jättegott.


Annars har vi fått dagens underhållning av

  

En favorit-box för oss båda!

Just ni är det film nr 1 Polisen som vägrade svara som vi ser på. Vi ser förmodligen på en film till under eftermiddan och kvällen.


    /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards