Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Julia - 1 januari 2010 08:27


  


...då är det den 1 januari 2010.


Det var ett tag sedan jag skrev. men det har varit lite bloggtorka.

Att bara skriva om vädret (det snöade inatt och temperaturen är -4,9 grader) och mina morgonrutiner som ni alla vet till leda.

Jag orkade bara inte upprepa allt dag efter dag.  Tack Aamor att du och din gulliga matte Tina saknar mitt skrivande också, inte bara kommentarerna.

Att jag har varit dålig på det också, vet ni också! Men jag har läst era bloggar, även om jag inte har skrivit nåt. Försök till bättring utlovas.


Jag önskar alla er ett riktigt Gott Nytt År!

  

Kram till er alla och jag hoppas att ni ska orka följa min blogg även i fortsättningen.


    /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards