Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Julia - 15 maj 2009 07:45

...fredag  härligt.

Min älskling kommer på efrtermidda'n som vanligt och han är efterlängtad.

Både av mig och mina gosbollar till katter.


Han gjorde en akututryckning i måndagskväll för att vara behjälplig på tisdagen (se tisdagsbloggen). Tur att han kunde göra sig ledig med så kort varsel. 


I helgen har vi inget på agendan direkt, bara njuta av att kunna ta promenader tillsammans, annars tar vi det bara lugnt.

Lagar nåt smarrigt att äta.

Vi får se vad frysen har att erbjuda... jag vet att det finns en hel del godsaker där.

Fläsk- och kycklingfilé bland annat.

Ypperligt att fixa nåt riktigt gott av. Jag får fundera vad det ska bli för mumsigt och vad älsklingen är sugen på.


Han ska ha en del småsaker jag har bett om med sig ut, typ frukt och min senaste passion Salta Pinnar.

Jättegott om och när man är sugen att gnaga på något som inte innehåller sååå många kalorier.

Tur att man inte är nån gottegris. Har aldrig varit det, gillar egentligen bara choklad och en och annan bit saltlaktits.

Så det finns ganska mycket påskgodis kvar till min man att trycka i sig om han blir gottsugen.


Ha nu en riktig skön fredag!


  /Julia


Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards