Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Julia - 13 maj 2009 16:09

                                   

...mycket bättre. Visserligen har jag ont fortfarande, men benen känns klart stadigare att stå på.


Jag har gått omkring med min osvikliga, stadiga bock. Den står ju för sig själv när/om jag släpper taget om den. En vanlig käpp gör ju inte det. En klar fördel   i mitt fall.

Annars har jag tagit det väldigt lugnt. Chattat lite med kompisar och lyssnat/lyssnar på Den hedervärde mördaren av Jan Guillou.  Den 5:te boken om Hamilton. Jag älskar hans böcker och rekommenderar dem varmt om ni vill läsa nåt bra.

Snart är det dags för middag och idag står det stekt fisk med ris och remouladsås + isbergssallad med tomat och purjolök. MUMS.

Ha en fortsatt trevlig eftermiddag!



Av Julia - 13 maj 2009 07:16

... en härlig solig vårmorgon. Men fy vilken träningsvärk jag har vaknat med. Det blir mycket jobb att få bort den.

Visserligen är jag inte särskillt bra på att gå, men idag är det bedrövligt. Jag kan knappt stå på mina ben, de känns som kokt spagetti ungefär. Jag vet att det blir bättre fram på dan, men just nu känns det inte speciellt kul.

Jag ska äta frukost, sedan bita ihop och träna   och åter träna.

Ha en skön lill-lördag alla bloggare! Jag återkommer

  /Julia


Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards