Hjulia, huller om buller

Direktlänk till inlägg 30 september 2009

Nu går det utför...

Av Julia - 30 september 2009 11:50


Onsdag bergådalbana  


...bara två dagar kvar till fredag  . Jag gillar onsdagar, när onsdagen väl kommer är det bara lite kvar av arbetsveckan. Härligt.


Tack snälla Vivi för dina gulliga ord i min gästbok. Du är den första som har skrivit i den! Jätteroligt! Fast egentligen varför behövs en gästbok i en blogg? Det finns ju andra möjligheter att lämna en kommentar till det jag skriver, men om man bara vill lämna några allmäna ord, är den bra!


Snart är det tid attt få i sig lite mat. Jag tror att det blir en omelett och en skiva rostad bröd till. Återkommer efter en:


Lazy afternoon    /Julia

 
 
Vivi

Vivi

30 september 2009 12:54

:) det var så lite så! Det är ju faktiskt väldigt trevligt att titta in här :) ;)

Gästboken kan ju faktistk vara bra för de som vill lämna en allmän kommentar, annars tycker jag fortf. att det är roligast att kommentera inläggen :)

http://www.missvivis.se

 
itqvinnan

itqvinnan

30 september 2009 15:44

Hejsan vännen!

Jag tycker att dagar och veckor bara rusar fram nu.

Kramisar

http://itqvinnan.bloggagratis.se

 
Aamor

Aamor

30 september 2009 18:31

Skönt att du sovit bättre i natt, ibland får man vika sig och ta en värktablett.
Du har helt rätt onsdagar är bra, bara två dagar innan helgen!

Kramizar & Mjauisar

http://aamor.bloggagratis.se

 
Dante

Dante

30 september 2009 21:40

Jag funderade på samma sak om gästboken. Förstod inte heller syftet riktigt, men det kanske klarnar? :)

http://dante.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 24 december 2012 07:23

    Jag önskar er alla en trevlig Julafton!     /Julia med familj ...

Av Julia - 23 december 2012 16:47


  Jul-Hälsningar från Julia!   Vill ni hälsa på så finns vår nya blogg här: http://hjuliahullerombuller.blogspot.se/ ...

Av Julia - 24 augusti 2011 09:37


...jag tackar er alla som besöker min blogg fortfarande trots att jag har flyttat hit. Några kommer varje dag i alla fall  .    Men nu har jag en oerhört viktigt budskap!        Vi måste hjälpas åt igen! Sprid bannern med budskapet om ...

Av Julia - 29 maj 2011 08:34


    Jag har flyttat!!!   hit     Välkommen! Glön inte att uppdatera om du har mig i din länklista!   /Julia                           ...

Av Julia - 27 maj 2011 19:42

      Jag har efter lång övervägande bytt bloggplats till Blogger. Bloggen kommer i strort sätt se ut som vanligt, men på en ny adress. Jag provar ett tag i alla fall. De har alla de typsnitten jag vill ha och en massa annat kul.   Denna...

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards