Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Julia - 26 juni 2009 13:12


 


...på att klockan blir 17:30.    Då kommer min älskling äntligen. Det är ganska trist utan honom, men snart så har han semester, han också. Han vill gärna ha semester sent, det vill säga i augusti, när "alla" (nästan) är tillbaka och jobbar. Gärna för mig, bara han trivs. Det ska bli härligt!


Nu ska jag fortsätta pyssla med bilderna. Det börjar bli som jag vill ha dem, fast en hel del jobb återstår.

Att hitta bilder är nästan knepigast.

Jag har en del braiga ställen dock. Sen gäller att titta och hitta "rätt" bilder till bloggen bland annat.


/Julia

Av Julia - 26 juni 2009 06:54



...fåglarna kvittrar, en härlig morgon.

Äntligen fredag. Jag som de flesta andra gillar fredagar. Maken kommer på eftermiddan, mysigt.


Idag ska jag inte göra mycket.  Chatta med kompisar, lösa korsord, läsa och fixa lite med bilder.

Kul men pyssligt och tar tid. Men tid har jag. Just nu är det frukostdags.

Min vanliga... thé och rostad bröd, det är bara pålägget som varierar efter humör.


/Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards